Photobucket

Saturday, July 31

Saje-saje

1.04 am
Sekarang ni tengah duduk termenung kat depan laptop coz x tau nak buat ape. Nak buat assignment, memang x tercapai coz x paham. Nak tengok TV, xde citer yang best. Nak makan, dah kenyang makan kat bilik Sumy. Nak tido, x ngantuk. Nak bukak facebook, boring. Tetibe telintas nak tulis kat blog ni...

1.07 am
Tengah pikir nak tulis ape kat blog hari ni. Hmm... Nak citer pasal masalah? nahhhh!!! x akan. Nanti takut ade pulak orang yang sakit hati. Still pegang pada prinsip. Biar diri sendiri yang susah asalkan x menyusahkan orang lain. 

1.09 am
Still thinking. Hmm... Ok... Nak citer ape yang aku buat hari ni jela dan sume benda yang berlaku hari ni. Hari ni memang free dari pagi-pagi buta sampaila saat ni coz xde kelas.

1.11 am
Tetiba rase sebak. Asal ngan aku hari ni? Gile kot... haha~

1.13 am
Ok2.. sambung citer. Dah xde klas, so apelagi bangunpun lambatla... haha~ pastu melantak maggi... pastu, x ingatla... petang tido... makan lagi... malam baru start nak buat assignment. Tapi terbantut. Ingat nak buat statistik tapi stress betul. Coz x ingat ape2pun pasal statistik. Nak tanye orang, takut menyusahkanla pulak. Yela... sape yang nak piki pasal belajar2 waktu cuti ni kan... Arghhh... daripada menyakitkan otak aku dengan statistik, baik aku keluar dari bilik. But b4 that, ade masalah lain plak. Aku hilangkan pendrive kawan.  Haishhh!!! memang dasar pelupa la aku ni. So, awal2 lagi aku cakap yang aku nak ganti. Aku x risau pasal duit, aku just risau takut die marah. Mase nak bagi tau yang pendrive die hilang tu pun, aku teragak2 nak bagi tau atau x. Kalau x bagi tau, lama2 die tau jugak kan. Baik bagi tau sekarang. Lepas give up daripada buat assignment tu, aku pun terus keluar dari bilik, pergi biolik TV. Xde orang mase tu. Gelap je. Redah je la. Bukak lampu, kipas, TV... Lagipun, nanti ade meeting blok. Sekali harungla kan... Habis je meeting, gi lepak kat bilik Sumy coz ade makanan... hehe~ lapar giler dah ni... makan maggi je dari pagi tadi... sory, Sumy... 

1.23 am
Dah x tau nak tulis ape. hehe. Emosi dah mula stabil sikit... K, la. Bye2...

-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾