Photobucket

Friday, April 6

Bawak moto!!

MOTOSIKAL

Konfem setiap orang reti bawak moto kan? hebat x hebat lain citer. asalkan tau bawak. Aku baru je reti bawak moto sket2. Ingat nak amik lesen tahun ni, tapi tengok dululah macam mane. Semua orang macam busy je.

Punca aku x reti2 bawak moto b4 this, x lain x bukan sebab fobia sket. De 2 kejadian yang melibatkan moto. Semuanya kaitan dengan ayah. 1st tu, aku ingat lagi dekat pekan rawang. Ayah undur moto, n tongkat die terkena kuku kaki ayah. Darah banyak kot. Sumpah, aku x nak bawak motor lepas tu. 2nd plak, mase tu ayah tengah stopkan motor, n die turun dari moto. aku de atas motor. X gatal tangan punye pasal, aku pulas enjin. Melompat motor tu. Aku x ingat pe jd. rase x jadi pape yg teruk. Lupe plak. Kejadian dengan motor 1 lagi. Kene hempap dengan moto. kene kaki. Kene ekzos rasenye. Klau x silap, tu motor arwah atok aku. Tengok, manenye x fobia dengan moto.

Haha.. but at last, aku berjaya jugak bawak moto. Hasil tunjur ajar my bestfriend, Sumy. Dielah orang 2nd yg ajar aku bawak moto. 1st, konfemlah ayah aku. Tapi x serious sangat coz maybe sebab aku cam x minat nak bawak. Aku ingat lagi, mase tu geng2 moto(ecece, padahal 2 moto je.) tengah basuh tayar kat belakang rumah staf. Yang de kat situ aku, sumy, aiem n hafiz nain. Aiem ajar hafiz naik motor gune moto die. Sumy ajar aku gune moto die. Cuak giler kot!!! haha~

Tapi sekarang, dah pro sket dah. (Berlagak giler!!) xdelah. Baru belajar lagi. Main pusing2 taman je. X beranilah bawak gi jalan besar. Rupenya banyak polis kat sini. Karang, x pasal2 kene saman plak... Btw, Sumy, tq tau ajar naik moto. hehe~

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾