Photobucket

Thursday, April 15

nak balik!!!

mcm biase, aku on9 facebook lg hari ni mcm hari2 biase... x sah klau sehari x bukak...rase cam x lengkap je dunia aku tuk satu hari tu...
sape x knal... akula raja fb tu...muahaha...
x sdar diri tgh final exam... isk3, bdk ni... mkin nak exam, mkin galak plak bukak fb ni...
tp lantakla... exam je... (ayat x bleh bla...)
tadi tgh dok bosan2 coz x de pape coming news dlm fb tu, hati aku tesentuh bile bace ayat ni dlm status kwn aku ni...

Dalam hati ibu berkata "Pergilah anakku, belajarlah bersungguh-sungguh, jangan kau lemas dalam kebebasan yang ibu berikan, ibu hantar kamu kesana melainkan ibu percaya kamu, kerana kamu adalah anak ibu,...
Dalam hati ayah pula berbisik "anakku... ayah lepaskan kamu dengan sejuta doa agar kamu tidak pernah lupa nama yang kamu bawa di hujung namamu, hati ini penuh berharap agar kmu pulang membawa piala kemenangan..
Ketahuilah ibu bapa amat menhargai kita sebagai anaknya...

sedih2... sob3... hal ini membuatkan aku terasa nak balik rumah skrang jugak... siot je...
xpe2, rumah!!! wait 4 me... 5 hari je lg... huhuhu

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾