Photobucket

Monday, August 23

kelas time!!!

Skrang tengah berada di dalam kelas komputer... tengah break 15 minit. Bapak ngantuk. Hmm... bukannye x best, tapi ntahla. Kemengantukan yang teramat nih. x bleh nak buat ape. huhu... Mane x nyer. Klas fisio start kol 9 abis kol 10, then amali fisio kol 10 sampai kol 1. Klas komputer ni plak start kol 2 sampai 5. Lect tuk komputer ni bukannye suke bagi kitorang keluar awal. Siap awal camne pun, mesti balik kol 5 petang. xX betimbang rase betol (korang jgn bagitau die tau, abis aku nanti =)) ). Ape aku buat mase break 1 jam tu? Sebagai siswa yang berdedikasi (poyo ar ko), mase sejam yang ade tu buat amali fisio nyer report. Kene buat awal2, karang lupe. Aishhh...

Hari ni kitorang belajar pasal microsoft access. Maybe orang lain kate, mendela ko. Ape yang bestnye blaja mende alah tu. Tapi bukan bg aku coz aku ni memang buta it sket klau bab-bab microsoft ni. ngeh3~ Sejak start daftar kursus lagi, aku tertanya-tanya ape kene mengena komputer ngan kos aku??? Hmmm...

-BSAL- 

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾