Photobucket

Saturday, July 7

Result UPU


Penantian tu memang menyeksakan. Apatah lagi kalau menanti sesuatu yang akan menentukan hidup dan masa depan diri sendiri. Cuak2... Tinggal seminggu je lagi before result UPU akan keluar. Nervous ada. Takut ada. Happy pun ada sebab x payah nak tunggu lama2 lagi. Hanya dapat mengharapkan yang terbaik. Aku dah lakukan semampu boleh dah sebelum ni. Walaupun hakikatnya banyak lagi yang perlu aku pertingkatkan. Almaklumlah, namapun manusia kan. Sentiasa rasa x puas hati. Ecece...


Sebenarnya aku xda target apa2. But, aku akan terus fokus dalam bidang degree yang akan/kalau aku dapat nanti. Aku xnak masih terumbang-ambing macam masa diploma dulu. Seksa tau. Asyik fikir, lepas ni nak buat apa? Patut ke aku amik ni? Kalau dapat degree ni, aku nak fokus sampai dapat master kalau boleh. Kalau x dapat master pun, aku akan terus kerja dalam bidang degree yang aku dapat. Aku x nak buang masa dah. Dah banyak masa aku buang masa diploma dulu. 

Semoga semuanya berjalan lancar... Amin...

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾