Photobucket

Wednesday, January 2

020113 12:50

Musim Final dah bermula... As always, akan shut down diri dari dunia luar... Jadi habitla plak. Setiap kali periksa2 besar, terkurung, isolate dari dunia luar. Haha...

Godek-godek internet tadi, terbaca pasal sesuatu. Pelik, kalau dulu baca pasal mende ni, hati akan rasa sakit. Marah. Tapi sekarang hanya mampu tersenyum. Mungkin sebab dah terbiasa kot. Self protection mode dah activated dengan baik. GOOD. X peduli apa orang nak fikir pasal aku. Masing-masing ada hak. Masing-masing punya pendapat.

Baru-baru ni selalu terdengar, dan terbaca tentang kematian. Terfikir, nanti kalau tiba ajal aku...
Sape yang akan uruskan jenazah aku.
Sape yang akan tolong doakan untuk aku...
Sape yang akan tolong solatkan jenazah aku...
Sape yang akan tolong korekkan lubang kubur aku...
Sape yang akan buatkan batu nisan untuk aku nanti...
Walau sesiapapun orang tersebut, hanya Dia yang dapat membalas segala amalan baik kamu...

2013
Tahun baru dah menjelma. Lepas ni xdelah 010101 ke, 121212 ke. Sebab ada 12 bulan je setahun. X kan adanya nanti orang post 131313. hehe...

Azam tahun baru? Sebelum ni pun mane pernah nak ada azam-azam ni. Suka tengok orang lain listkan azam-azam mereka. Walaupun selalunya azam-azam tersebut tak akan tertunai, mungkin satu atau dua je yang tertunai. Tapi, azam ni ibarat niat. Ada niat, maksudnya ada kesungguhan. X tercapai, x bermakna sia-sia. Sekurang-kurangnya ada kesungguhan.

Be a better person. Dah jadi azam harian kot. Haha... Walaupun selalunya bukan akan jadi better person.

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾