Photobucket

Thursday, January 3

030113 15:55

Setelah berhempas pulas, makan x lalu (hakikatnya meal plan banyak habis time ni), tidur x lena, akhirnya tinggal 1 paper je lagi. 9hb final paper untuk sem ni. Lambat lagi. Ni yang rasa macam nak keluar ni... haha... 

Musim sekolah dah bermula kembali. So, Suraya akan amik SPM tahun ni. Aisyah dah masuk sekolah asrama. Dah besar rupanya budak ni. Haha... Tak dapat bayangkan macam mana keadaan dia kat asrama. Haih... Risau aku.

Tadi baru habis paper ke-3, biochem. Giler betol. Banyak soalan test 2 dia ulang balik. Senyum lebar aku. Xdelah yakin sangan dapat A, tapi lega boleh jawab semuanya dengan lancar walaupun dah ada 1 soalan yang salah. Tapi xpe, aku dah cuba yang terbaik. Organic chem je yang buat aku x senang duduk sekarang ni. Jahat betol org chem ni. Aku sampai nak tukar kos gara-gara dia je. Hmm... Semuanya dah lepas, sekarang proses menanti keputusan. Harap dapat lepas...

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾