Photobucket

Tuesday, April 23

Busiest month ever... (TEATER)

Greetings

1st time melibatkan diri dalam bidang teater. Ni sempena Festival Teater Interkolek (FESTIK) 2013. Aku x berlakon k. Just jadi AJK props. Ni pun salah satu pengalaman berharga yang aku dapat. Tajuk pementasan teater, TAT NENAS. Karya Shahredza Minhat. Baca skrip. Aku amik masa lama jugak nak baca skrip tat nenas ni. Sebab nak membayangkan sekali watak2 yang sepatutnya, dan gambaran lokasi. Skrip yang menarik. Simple tapi menarik. Tapi untuk pementasan ni, diorang ubah suai sikir dialog. Bagi ringan sikit. Tapi bagi aku, kalau ikut betul2 skrip tu, mesti lagi best. 4 watak utama. Bijou (seorang yang artistik), Awan (seorang yang hmmm... x dapat nak terangkan), Juwita (seorang yang mengagungkan cinta) n Pak Leh (seorang yang materialistik). Kenapa aku libatkan diri? Sebab aku minat dengan backdrop. Banyak benda yang aku boleh belajar. Tapi malangnya, aku x dapat nak bagi sepenuh komitmen memandangkan aku ada training. Cuma boleh buat apa yang termampu. Krew2 semua best. Cepat je kitorang mesra. 

Sekitar pertandingan












poster

Fabulositi Production (KOSASS)

Tat Nenas - 16 April 2013 2.30 Petang
Auditorium Kejuruteraan, Fakulti Kejuruteraan



Boleh tolong sokong kitorang... 
like poster 
dan trailer tat nenas



No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾