Photobucket

Sunday, February 6

Maaf

Kenapa?
Kenapa?
Kenapa?


Kenapa perlu melaluinya untuk kali kedua?
Memang aku x sesuai untuk berkawan dengan makhluk manusia...
Memang aku x layak untuk berkawan dengan makhluk manusia...


Aku minta maaf kerana
Aku x sekaya kalian...
Aku x sebijak kalian...
Aku x sepetah kalian...
Aku x sebaik kalian...
Aku x secantik kalian...
Aku x sepopular kalian...
Ya, aku sedar aku sapa di mata kalian...


Terima kasih untuk segalanya...


Kalian benar-benar membuka mata aku betapa tingginya langit dan bumi... Terima kasih...


Minta maaf atas segalanya...

06022011 20:28

1 comment:

Anonymous said...

setiap perkara ada hikmahnya
kte terima sahaja ape yang berlaku
kte ambil yang baik dan buang yang buruk dalam perkara yang berlaku...

sentiasa mencari kawan, walaupun kawan itu tidak bersependapat dengan anda

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾