Photobucket

Saturday, August 4

13 Julai 2012

Hari ni ayah x keje coz sekolah suraya ada buat hari pengambilan report card. N setelah 3 minggu ayah keje syif pagi, hari ni baru dapat pegi pejabat pos, nak amik aku punya surat berdaftar, yang smpai kat rumah aku minggu lepas. Seminggu jugaklah surat tu terperap kat pejabat pos. Sori posmen, bukan sengaja. Cuma xda masa. Pagi2 jam 8, dah kluar naik moto. Bukan aku yang bawak ye. Pergi pejabat pos kapar coz surat berdaftar tu dia suruh amik kat kapar. Cuak jugak mula2. Ingatkan surat penting sangat. Rupa2nya surat dari PTPTN. Pentinglah jugak. Lepas amik surat, terus melencong pergi ke pasar kat meru. Sesak betul. Almaklumlah, namapun pasar. Btw, aku memang suka pergi pasar2 ni, walaupun x tau nak beli apa. Tapi sekali beli, mak aiii... X padan dengan moto. Gaya macam bawak lori je datang pasar ni. Then, pegi sarapan makan roti canai n teh tarik 1. Aku punya teh tarik tu. Gilalah. Boleh plak sembang pasal negara kat tempat orang ramai macam tu. Pasal parlimen n adun. Tapi xpe, paham lah jugak aku sket2 psal negaraku tercinta ni. Habis sarapan, terus pegi beli ayam, coz ayah nak buat sup. Terbalik dah ni. Sepatutnya aku yang kena buat. Ni x. Isk3~

Otw balik rumah, tepon bunyi. Ouh, maaf. X dapat nak jawab. Saya tengah berada di atas jalan raya.

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾