Photobucket

Thursday, October 14

11, 12,13

13 Oktober 2010
Nightmare kot... haha~ kenapa night mare plak? coz aku nyer speaking MUET hari ni. Sdeyh giler weyh. Cakap bi tunggang terbalik. Hancus abis. X tau nak kate ape dah. Konfem kene ulang nye lah. 
Tajuk? hmm.. x ingat. Biasela tu. Klau abis priksa je, memang s teringat langsung soalan2 tu. Buat ape nak dikenangkan... Buat sakit hati je. hoho~


12 Oktober 2010
Hari ni klas pagi batal coz rmai yang gi test MUET (padahal xdela rmai mane.. penipuan semata-mata... aku x terlibat k). Cuak kot coz sok aku plak yg kene gi test speaking. Hmm... Papepun hari ni memang penat giler. Wlaupun xde klas, tp rase mcm ade klas je. Worst lg adela. Pagi-pagi konon-konon nak praktis tuk muet. Tapi aku bangun lambat (biasela tu, xde klas kan... haha...). Pas abis praktis, aku de meeting tuk subjek nutrition plak. Buat assignment. Sok nak kene hantar (padan muka... buat last-last minit...). Lame gak ah. Dari kol 2 sampai 6 petang. Aku lebih rela ade klas hari tu tau x. Tension kepale otak aku. Haihhh... X cukup lagi, malam plak ade klas anatomi. Hmm... memang tersengguk-sengguk mase klas. Nak bukak mate pun x larat. Ngantok giler tahap babun. Pas klas (lbeyh kurang kol 9.20 malam), kitorang kumpul lagi. Untuk nutrition. nak compile sume, edit sane-sini. Last-last balik kol 11.45. Pe lagi, balik-balik bilik je, terus 'pengsan'...


11 Oktober 2010
Malam tu kitorang ade wat discussion tuk siapkan assigment nutrition. Kene hantar hari rabu. Siot je. haha~ Tetibe je sorang kawan aku tunjuk gambar-gambar eksiden besar yang berlaku semalamnye, 10 Oktober 2010. Giler ah. Dasyat btol... Orang dok kate, 10 Oktober 2010 (10/10/10) ni muncul 1000 tahun sekali je, n mayb patut diingatla kan. Sekali, haa... amek kau. Memang akan menjadi ingatan sepanjang zaman la kot. Aku pun baru tau coz aku ni bukanlah jenis manusia yang rajin nak membelek-belek surat khabar yang ade. Online? Jangan harapla aku nak bukak. Kalau online, aku bukak fb je... haha~ Memang katak bawah tempurung kelapa btolla aku ni. Aku admit je. Aku dok rumah pun, bukan takat nak selak-selak surat khabar tu, tengok pun x. Punyela pemalas tahap cipan... haha~ Papepun, takziah kepada ahli-ahli keluarga mangsa yang terkorban dalam nahas jalan raya tersebut. Semoga ia akan menjadi iktibar kepada semua. Lepas bace psal eksiden tu, trus aku x berani nak naik bas gi tempat jauh-jauh lagi. Sem lpas aku gi Sibi naik bas. Giler laju bas tu bawak. Kalah F1 kat Sepang tu. Alhamdulillah, x de pape yang jadi. Nak je aku sound pak cik driver tu. Tp x jadi, karang x psal-psal aku balik upm jalan kaki. x ke naye!!!

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾