Photobucket

Tuesday, October 19

Hari ini...

 MySpace Hari ni aku escape klas. (Ceh, macamla baru first time, padahal dah berpuluh kali). Ni sume gara-gara tidur petang. Dah set jam bangun kol 6.30, tapi jam je yang bangun, tuannye x bangun-bangun. Sedar-sedar je dah kol 7.30. Aiseh, cuak kot nak gi klas. Lpas siap sume, mestilah dah kol 8 kan. Seram la plak nak jalan sorang-sorang ikut bukit ngan library tu. Anda pham x. SORANG-SORANG. Klau naik moto tu, bleh lagi kot. ni JALAN KAKI. X nak aku tanggung risiko (cakap jela kau tu malas nak gi klas kan). Mane adela. Aku semangat dah nak gi klas anatomi. Tapi penat sangat kot lpas klas nutrition tadi.MySpace



Lagi satu mende x best yang berlaku ialahMySpace. Hmm... Aku ni memang jarang nak selesema ngan demam. Klau demam tu, sok je dah baik. Musykil aku bile orang lain demam, seminngu baru nak sembuh. Antibody aku terlampau kuat ke atau antibody diorang yang lembapMySpace. Ok2. Tapi aku lagi suka klau aku sakit, coz sakit kan bleh kurangkan dosa kite. Aku ni, dosa x yah ckap. Kalah gunung everest tu. Tapi x sdar2 diri gak kan...MySpace




Cakap psal kelas nutition, petangtadi kitorang ade sesi bentang-membentang. Cuak siot. mende paling aku x expert ialah presentation. Aiya...Kau ni memang x layak dok U la. Haih...Group aku buat tajuk sugarcane as animal feed. Tak menarik langsung tajuk die. Hmm... Papepun, sumenye berjalan dengan lancar. MySpaceAku pkai baju kurung putih bunge oren hari ni. Ade ke patut Sumy cakap baju aku macam yogurt. Syirin plak cakap baju aku cam puding

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾