Photobucket

Thursday, October 21

Kosmet


Assalamualaikum sume...
Haa~ Korang nampak x gambar yang menarik kat atas tu? Cube teka gambar ape...
Aku bagi mase 10 saat

MySpace
10




MySpace
9




MySpace
8




MySpace
7




MySpace
6




MySpace
5




MySpace
4




MySpace
3




MySpace
2




MySpace
1



tet... masa dah abis... 
Yela2. Aku tau korang mesti x dapat jawab nyer kan. Tula gambar kosmet2ku yang tersayang. Tersayang??? Hmmm... 
Korang x tau betape seksanya nak amik gambar ni. Berpuluh-puluh arahan kuar. Kejap sroh dok cni, kejap sroh dok sane. Nsib baik x sroh tido je tadi. Bukan ape, kitorang rmai (69 tu rmai ke???) TanggA tu plak x dela besar mane. Tambahan pulak, mase tu tengah panas. So, kene amik position yang btol coz silau. Setelah beratus-ratus percubaan mengambil gambar oleh jurugambar profesional di bawah, akhirnya terciptalah gambar di atas.



MySpace

Kawan-kawanku,
aku harap hubungan baik kita akan sentiasa berkekalan sampailah kita dah xde nanti. Kenangan sepanjang berada di sini x kan dapat ku lupakan sebab setiap kenangan tu ade korang. Aku x nak lupakan korang. Koranglah peneman aku sepanjang aku ade kat cni. Isk3~
MySpace

-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾