Photobucket

Thursday, October 21

Celoteh..

Errr... x tau nak cakap pe. Just nak cakap aku x dapat nak tido malam ni. Nak tido, tapi mata x nak lelap. Mase nak lelap, tetibe teringat kat ayah. Lantas, diri ini pun nangisla sorang-sorang. Nsib baik rumet dah tido, klau x buat malu je... huhu~

So, disebabkan x dapat tido, aku pun dengan semangatnya membuat assignment SAK. Giler rajinla. Jarang kot nak tengok aku rajin macam ni. Hmm... Aku tengok keliling. Pastu aku terpikir. Sejak sem 3 ni, aku jaaaarang sesangat gi belek-belek nota kuliah or gi library macam sebelum-sebelum ni. Ade gaye budak skema x? haha~Tapi seriously, result prikse aku sem ni tersangat-sangatlah hancur. Macam abu. Sedih giler tengok result. Tapi nak buat macam mane. Result tu berdasarkan ape yang kite usahakan. Bace nota pun x, mane nak dapat markah tinggi kan. Btol x?

Aku ni nak kate pandai, xde la pandai mane. Nak kate b****, x jugak kot. Sedang-sedang aja. Alhamdulillah pointer aku setakat ni still 3.5. Tapi aku x terkejutla klau sem ni aku dapat 3.0 ke bawah. huhu~ dengan ponteng klas nye, dengan x hantar assignment nye. Isk3~ Klau ayah ngan mak aku tau ni, mati aku. Klau korang bagitau diorang, SIAP. Aku carik korang sampai dapat... I mean it...

Hari ni kawan aku demam. Aku x tau nak buat ape. Kan aku dah kate, aku bukanlah seorang yang mesra alam. Aku nak tolong, tapi aku segan. Aku banyak buat salah kat die. Aku rase aku x layak nak tolong die. Aku rase aku x layak pun nak cakap ngan die. Hmm... tula, sape sroh kau carik psal. Padan muka. Papepun, aku doakan supaya die cepat sembuh n dapat pegi kelas esok. I really really mean it, k...

Sekarang ni tengah hujan lebat kat luar. Aiseh, mase aku basuh bajula, hujan nak trun. (Oit3~ Hujan tu rahmat k...) Ops... Alhamdulillah. Hujan trun. Klau hujan x run, macam mane semua tumbuhan nak hidup subur. Klau tumbuhan x hidup ngan subur, macam mane kambing lembu nak makan rumput. Klau kambing lembu sakit coz x dapat makanan yang mencukupi dan sihat, macam mane manusia nak makan daging yang sihat. Klau manusia makan daging yang x sihat selalu, alamatnye, makin bertambahlah keje doktor... (ape yang kau merepek ni) Sorila, aku xde idea nak tulis ape ni. Melalut je. Menghabiskan mase-mase yang ade.

K, la. Kene tido dulu. Karang x psal-psal, terponeng klas lagi. Sok klas dah la start kol 8. Awal tuuu... Gudnite all. Salam...

-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾