Photobucket

Wednesday, November 3

01112010 11:20

Salam...

Hari ni pagi2 lagi dah kene bangun. Sangat mengantuk skrang. MySpaceI'm not a morning person. So, aku memang teramatlah tidak suka bangun pagi. Kene bangun pagi gara2 ade meeting psal jamuan klab. Tapi xpela, tugaskan...


So, hari ni hari rabu. Maknenye tinggal 4 hari je lagi b4 final exam start. Dan aku dengan x sdar2 dirinye, still blum lagi membelek-belek notes. MySpaceKemalasan tahap dewa dah ni. X taula nak kate ape. Rase risau pun xde. Sebenarnye, skrang ni passion tuk study makin mati. Kalau dulu aku selalu tertanye-tanye, kenapa rmai orang x nak sambung blaja after spm. Yela, dengan result spm je, ape je keje yang kite bleh dapat kan. Skrang barulah aku pham kenapa. Bila minat dah tumpul, memang susah kite nak buat something tu. Skrang ni aku lebih suke terlibat dengan aktiviti kolej ngan U daripada study.MySpace Apela nak jadi ni... Ish3~

-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾