Photobucket

Tuesday, November 2

02112010 17:53

  
Ok, skrang ni aku tengah dok atas krusi dan menghadap ke arah tingkap. Ape yang aku nampak? Hmm... Aku nampak daun2 hijau yang banyak, pastu ade putik2 buga, bunga warna putih, dahan2 pokok, ranting2 pokok, burung tengah main kejar2, lebah. Pastu aku dengar bunyi burung. Hari ni aku x nampak tupai cam selalu. Hehe~


Nilah namenye x de keje. Ni baru abis siapkan HW Anatomi. Almaklumla malam ni ade klas. Konfemnyer Dr Chen sroh gi depan, present jawapan. Baik get ready awal2. Nanti xdela terpinga-pinga je. Nila klas terakhir tuk sem ni. Rase cam nak nanges la plak. X sangka, sem ni dah nak abis. Maksudnye, tinggal 3 sem je lagi aku dok kat UPM ni. Setahun setengah je lagi. Huhu~ Rase cam baru semalam daftar kat sini. Aku ingat lagi camne perasaan aku mase mula2 daftar sampaila parents aku balik semenanjung. Sdeyh siot. Ditambah plak ngan rase takut berade kat tempat asing ni seorang diri plak tu. Tapi nsib baik aku dok asrama dulu. So, xdela tercengang-cengang aku kat cni. Aku ingat lagi 1st senior yang tolong aku mase tu, Kak Umi Alwani. Tetibe je teringat mase lalu. Klakar la plak.


Aiya, nampaknya jam suda menunjukkan jam 6.03 petang. Okla, nak get ready tuk klas malam ni. Sampai ketemu lagi. Assalamualaikum...

-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾