Photobucket

Monday, November 8

1 Down, 5 more to go

 yeah3!!!


Hepi lah sket hari nikan coz 1 paper dah lepas. Ditambah pulak, semua yang aku bace, semuanya masuk exam. Memang terbaiklah... Alhamdulillah... Dah baru bace pagi tadi. Giler btol, petang exam pagi tu baru nak bace. Tapi nak buat camne, tulah ragam budak2 zaman sekarang. Bukan semua, maybe 99% je kot. Haha~



Setiap kali ada berita baik, mesti berita x baik akan menyusul. Demam ngan selesema aku x kebah2 lagi. Walaupun x panas mane, tapi still x larat. Nampaknye antibodi aku mogok sem ni. Yela, asyik makan maggi je keje. Tapi ape bleh buat. Foodcourt jauh sebatu. Dewan makan kolej pun same. Rmai giler plak tu. Nak kluar, xde kenderaan. Nak masak x bleh (padahal mane reti masak pun). Maggi jela yang termampu. Orang dok sibok aku selalu makan maggi. Perot akula, bukan perot kau!!! Daripada kau konplain je keje, pe kate kau belikan makanan untuk aku. So, kau nak konplain banyak2 pun aku x kisah. Masuk bab lain dah ni... haha~

Berbalik kepada tajuk di atas, skrang ni tinggal 5 paper je lagi.

KOMPUTER
(no komen)

STATISTIK
(i like) 

NUTRITION
(worst result)

FISIOLOGI
(damn)

ANATOMI
(my fav subjek)

MUET
(taram sajala)

Lpas tu... Hoorayyy!!! haha~ tamat sem ni. Get ready for next sem. Go Go Fighting~



-BSAL-

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾