Photobucket

Thursday, March 15

150312 01:04

 

Pagi ni, 8.30 aku akan menduduki paper final yang ke 3. Out of 5 papers. Yeah, final exam for final year. Excited lah sket2. Ngehngehngeh. Sampai study pun nak x nak je. 

Actually, x kisah dah dengan berapa pointer yang akan aku dapat untuk sem ni. Coz, mustahilnya untuk aku dapat nak capai pointer minimum yang aku target. Tulah, patut study sungguh2 dari sem 1 lagi. Bukannya sem2 last baru nak struggle kan. Haha. Ni semua pasal result sem 3 yang hancus. Sabar je la.

So, pagi ni exam produksi daging. Aku suka bab praktikal subjek ni, but dari segi teori, errr. Tapi kena hadaplah jugak kan. Nak buat camne. Lagipun, aku bukannye suka sangat pun bab2 daging ni. Makan daging pun klau xde lauk lain. Iskiskisk. 

 

So, approximately another 7 hours to go. 

Mak ade pesan dulu, jage pointer elok2. Maaf, mak. x dapat nak kekalkan pointer yang elok. InsyaAllah, kalau dapat. Nanti aqis tebus masa degree. 

 

Cakap pasal family, aku rindu sangat2 kat mak ngan ayah. Kalau sekarang dapat tengok muka sekejap pun jadilah. X sabar nak balik rumah akhir mac ni. Bleh plak kluar airmata mase taip mende ni -____-"

Well, rasa macam dah lama sangat duduk kat sini. Macam-macam perkara berlaku. Macam-macam aku pelajari. Dapat jugak aku cari sedikit demi sedikit hala tuju dan tujuan hidup aku. Maybe x perfect, tapi aku rasa cukup sebagai asas untuk aku terus melangkah. Aku tak dapat nak harapkan orang lain, perlu bergantung pada diri. Dengan sokongan dari keluarga, InsyaAllah dapat aku bertahan. Terus maju ke hadapan!!!

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾