Photobucket

Thursday, March 15

150312 22:08

Kol 10.30 pagi tadi, secara rasmi telah tamat menjawab paper ke-3 untuk Final. Susah giler wa bilang...   Lagi susah dari paper animal disease. Selalunya bila aku start bukak paper, aku akan tulis or conteng sebenarnya poin2 penting. But dalam paper kali ni. Nak conteng ape pun aku x tau. Punyalah susah.

lebih kurang macam budak baju belanglah gaya aku tadi. Tengok sana, tengok sini.

Bukan susah sebenarnye pun. Susah sebab aku x baca sangat chapter tu. 20 markah plak tu. Dalam x tau ape nak tulis, tengok2 4 paper jugaklah aku karang utuk soalan 1 je. X taulah ape yang aku merepek kat situ. Sorry, Dr. huhu... Harap2 x dapat

 

Huhu... ngeri kot. Karang x pasal2 kene extend 1 sem just untuk repeat 1 paper. Ye ke 1 je...

Next paper plak, 4 hari lagi. So, take a little break for a while. Aku nak urus semua pasal Degree dulu. Karang sibok final, degree ntah macam mane. Yelah, apply degree x macam apply dip dulu. Mase dip dulu, just mohon on9. Dis time, kene pos segala macam borang, siap dengan pengesahan. Kelam kabut jugaklah. Tulah, orang semua dah settlekan awal2. Kau plak, dah nak dekat tarikh tutup, baru nak settle. Hehe... tapi nak buat camne, benda dah jadi kan. Lagipun dateline hantar semua tu 19 April ni. So, balik rumah nanti pun sempat. Just untuk USM je lah, kene cepat skit. memandangkan tarikh tutup 26 ni. X taulah tarikh tu sama dengan tarikh last hantar dokumen, tapi hantar jelah awal2. To be safe.

 

7 program aku apply untuk UPU. 2 kat UPM. 2 kat UKM. 2 kat UMK. 1 kat UIAM. Mula2 aku isi UMS skali. Tapi aku rasa aku dah x sanggup nak pegi over the sea ni. Walaupun duduk kat Malaysia, tapi rasa cam x duduk kat Malaysia. Maksudnya, aku still x dapat nak jumpa family aku coz masalah pengangkutan. Alang2 dapat study jauh, baik aku pegi luar negara. X sanggup dah weyh, 3 taun kat over the sea. Balik pun jarang2 skali. N untuk USM aku apply 4 program. Tapi baru aku perasan hari ni, 1 program tu need student achieve 3.5. Tapi aku just dapat 3.4. Ceit... 0.1 je lagi... Lantaklah, apply jelah. Mane tau bleh dapat. Klau dapat, Alhamdulillah. Kalu x dapat, lain kali de lagi. be positive. x nak jadi negatif2 lagi.

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾