Photobucket

Monday, March 19

K-Pop

K-pop. Zaman sekarang ni sape je yang x tau k-pop. X tau banyak pun, sikit2 mesti tau kan. Ada yang obses n ada jugak yang anti. Yang obses, aku s kisah. Yang anti pun aku x kisah. Sukati masing2. Masing2 ada taste sendiri. Ok, aku jugak peminat k-pop. Just xde lah terlalu obses. Just suka dengar lagu diorang. Walaupun x paham, tapi ada something yang attractive kat lagu2 diorang. Tambah2 plak dengan dance2 diorang. Aku lagi minat group compare than individual. N honestly, lagi minat dekat boy's group daripada girl's group. Setiap group, ada sorang je kot yang aku paling minat. Sebab aku minat? Mostly aku minat sebab suara, personality and of course mata. Mata adalah anggota badan yang paling indah bagi aku. Hehe... So, ni certain group n member yang aku minat.

 
My 1st list. Haha... T.O.P from Big Bang. Mata dia cantik kot. Personality pun ok. For me, perfect dah dia ni. Suara pun memang tip top. Namapun top kan.

 
Key from SHINee... Tertarik sebab mata dia jugak.

 
Ok Taecyeon from 2pm. Dengar kata ramai x suma dia. But, aku peduli apa kan. Aku suka kat dia. Haha...

 
Yo Seob from Beast. Walaupun x berapa minat Beast. Tapi ada certain lagu dia yang best. Suara mamat ni memang sedap. 

 
Max Changmin from DBSK or TVXQ

 
Hoya from Infinite

 
G.O from MBLAQ.

 
Ryewook from Super Junior. Suara dia memang sedap. Fuh...

 
Jang Geun Suk. Suara dia wow k...

Girl's group aku minat sikit2 je. Aku minat Soo Young from SNSD. Dia saaaangat cantik... Sandara Park from 2ne1, Ga-In from Brown Eyed Girl, Goo Hara from KARA, Sulli from f(x) n dll. Tak ketinggalan IU, n Lee Hyori. Hehe




No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾