Photobucket

Thursday, March 15

150312 01:46

Dalam hidup aku, banyak dah perkara yang berlaku.
Pelbagai perasaan dah aku alami.
Memori suka dan duka saling menggantikan diri.
Memori suka menjadi penguat semangat aku menempuh hari yang mendatang.
Memori duka membuatkan aku dewasa dan lebih mengenali diri.
Memori duka bamyak mengajar aku tentang realiti, yang mana ianya sangat jauh berbeza dengan dunia fantasi yang aku angankan.
Pelbagai ranjau duri telah aku tempuhi.
Namun pasti banyak lagi yang menanti.
Walupun luka, akanku terus melangkah dengan gigih walaupun menelan masa.
Suka yang aku alami, akan ku sebarkan dah kabarkan kepada semua.
Agar mereka turut dapat merasai kesukaannya.
Duka yang aku alami, biarlah hanya aku dan aku sahaja yang mengetahui.
Kerana aku tidak mahu mereka turut merasakannya.
Aku adalah aku.

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾