Photobucket

Sunday, March 18

UNiversiti Putra Malaysia Kampus Bintulu

Pagi ni lebih kurang jam 7 pagi, dengan semangatnya aku bersiap2. Terus capai mp3 n kamera yang dah aku cas siap2 semalam. Pakai kasut. N terus memulakan operasi. Jeng3~

Keluar lambat sikit pagi ni, so x rasa sejuk sangat. 1 jam aku berjalan tanpa henti. Tet... tipu. Ade berenti kejap2. Untuk apa? Untuk amik gambarlah. Tulah fungsi aku bawak kamera. Bukan hanya untuk tayangan sahaja ye. Masa jalan2 plus amik gambar tadi, tetiba rasa macam orang gila je. Mana x nya. Jalan sorang2. Amik gambar pokok lah, apelah. Itulah, inilah. Tapi aku peduli apa. Hahaha... Ingatkan hari ni x de orang kerja. Tapi tengok kat pentadbiran tari, banyak jugak kerata. Kesian diorang. Hmmm... xpelah, carik rezeki kan. Mana boleh pilih masa nak bekerja. 

Xde orang pun tadi. Maksud aku, yang berjoging ke, ape ke. Ada sorang je budak perempuan joging. Pun sorang2 gak. So, aku xdelah freak sangat kan. Uiii... caktik rupanya u aku ni. memang dah lama tau. Cuma nak puji lagi je. 

 tupai ni kat belakang bilik aku. Klau de bunyi bising, aku selalu usha. N tepat jangkaan aku, si tupai tengah mengisi perut. N aku selalu akan kelam kabut cari kamera untuk snap gambar beliau. Tapi selalu x dapat. Bukan sebab si tupai lari. Tapi sebab bateri kamera habis. -____-

Salah satu creature yang ada kat sini. Ni yang dah mati punya. X ingat bila aku amik. Tapi yang pasti kat atas jalan antara blok J n KK2.

Rusa ni pandang aku macam nak makan aku je... 

Semut pun masuk gambar jugak kan...

Bangau pun ada

 


Pusat Islam




Sekumpulan burung. Maybe tengah sibok bergosip sampai x sedar aku snap gambar diorang. 

 Bangunan Pentadbiran


 
Otw nak pergi bangunan pentadbiran.



Taman Botani





 Bangunan akademik yang baru. Sayangnya, aku n kawan2 x dapat nak merasa study dalam bangunan ni coz baru je siap. Baru ke? Barulah jugak. Tahun lepas siapnya. 

 Ni rumah dekan. Teringin nak pegi tengok kat dalam. Tapi xpelah.

Masa ambil gambar rusa ni tadi, sekor rusa tu berbunyi. Bingit telinga aku. Suara macam petir. Nasib baik xde orang masa tu. Malu aku.

Matahari pagi di UPMKB


Perpustakaan


Ni gambar dari foodcourt



Sekian. Tu jelah kot gambar2 yang menarik. Yang lain tu macam x menarik. So, x upload. Well, another week left. Gonna treasure my time here...

No comments:

My Blog List

Pantasnya Masa Berlalu...


Make your own Countdown Clocks

✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾❁◕ ‿ ◕❁❀◕ ‿ ◕❀✿◕ ‿ ◕✿ ❀◕ ‿ ◕❀ ❁◕ ‿ ◕❁ ✾◕ ‿ ◕✾